Mar 1, 2009

Kecewa Lagi

Ntah macam mana aku nak mulakan.......................Pada 27 Feb lalu....aku pi ke KK dengan harapan nak menghantar D60 kepunyaanku yang bermasalah......setelah menyelesaikan beberapa urusan di Keningau.......aku sampai di CPL@KK Plaza lewat petang ..............sebelum aku menyerahkan D60....terlebih dahulu pandangan mataku terpusat pada D90 yang dipamer di kedai tersebut.........pandangan pertama....dengan harga RM4488.00 dengan standard lens kit(18-105mm VR).......bukannya apa....aku tolong kawan aku nengok harga D90 ja....tadak yang lebih...............aku serahkan D60 kepada tauke CPL...ngan speaking cina.... .aku tak tau...lah jangan tanya kat aku ......lastly...apa dia cakap.....
" lu antal pada 14 mac....nanti saya kilim"..
..aku tanya..."kalau saya kasi tinggal sekarang?"
......"tinggal sikalang....tinggal kedai lo...14 balu sia kilim....."
sambil berfikir...aku tanya lagi berapa dia bleh kasi less ngan D90...
dia jawab ngan mesin kiranya...RM4100.00 dengan beg,tripod yang bernilai RM300.00,4G SD card......lastly dia cakap ...."ko suluh jo pnya kawang pi sini lo"....
tetiba...ankol tom datang....dia tanya camana ngan kamera ko....aku pun bagi taulah semua perkara di atas ngan dia......
sambil borak ngan diaorang aku tanya...tentang nak ambik gambar sungai kat open space...nak guna filter ke polariser....tauke tu bagi aku polariser...RM100.00
....nantilah aku bagi upload gambar guna polariser bau

1 comment:

  1. ya..post jgn tak post gambar baru tu aaa..saya tunggu kemunculan gambar tu..

    ReplyDelete