Mar 3, 2009

Malang lagi...

Ntahlah...malas sudah aku ngan frasa ni...(ntah)........aku pun tak tau nak cakap apa.................aritu D60 aku bermasalah......aku antar pi tempat C Goh @ CPL: KK Plaza dia cakap antar 14 Mac...baru dia kirim pi KL...sabab masih waranty......sekarang.......................................................aku punya external hardisk plak buat tebiat......................takleh nak buka................baru semua gambar-gambar aku ada kat dalam tu.....................................................40G semua gambar..takleh nak buka...........selebihnya...movie....lagu....software........semua terkubur dalam external hardisk tu........yang bingungnya....gambar nikah orang tu yang aku ambik pada 14 Feb....yang aku sedang usahakan edit guna Photoshop...aku baru planing nak kasi pada majlis ke tiga pada 21 Mac nanti..............................bingung-bingung...baru gak aku dapat skil baru dalam PS, hardisk plak meragam................................sudahlah kat sekolah beban tugas....itu...ini....KWAPM...eKasih...kursus plak lagi......................maunya hebat betul dugaan .....aku sedang hadapi.....kahwin 15 Mac lagi undangan kat Kota Belud.........waktu tu D60 masih kat KL......21 Mac plak majlis kawin kawan aku c Khairulanwar kat Kg Laba Beaufort jugak bersamaan ngan majlis persandingan yang undang aku pi Kota Belud....cuma kali nie buat kat kg plak.....apanya aku tak tension....................baru....gambar yang guna polariser pun ada dalam tu gak......belum lagi gambar nak upload kat flickr.....hahahahahahaha
sikit........................lagi..........
sikit lagi nak gila..................................tinggal...

1 comment: