Oct 20, 2010

Exam Lagi.

Huhhh…Seperti biasa …bila dah tiba penghujung tahun….masa ini lah semua guru di seluruh negara sibuk dengan peperiksaan……

Sebelum tu semua guru kena gubal soalan…..masa gubal soalan kena nak buat JSU lagi ………Ntah ApaApa Ntah…..dah tu..tahun nie akulah plak Setiausaha Peperiksaan Sekolah…..aku kena bina Jadual peperiksaan sekolah lagi………pening tul kepala….

Aku tadak masalah berat sebenarnya…….sebab aku tak pegang banyak matapelajaran semester dua ni…aku hanya pegang Bahasa Inggeris Tahun 1 , 2 & 6 serta Kajian Tempatan Tahun 6….

Alhamdulillah ……setakat nie BI tahun 2 & 6 dah selesai print dah…Kajian Tempatan pun dah print juga tadi petang…tinggal nak print out BI tahun 1 lagi…..tu pun aku baru siap edit tadi sebelum tulis blog nie…..

Apa yang menjadi kebimbangan aku adalah guru-guru yang lain……sebab ada empat orang yang tadak kat sekolah masa sekarang…..Dua orang ada kursus di Pekan Tenom ……….manakala yang dua orang tu plak….ada hal kuarga….bingung aku mikrkannya…sebab salah sorang tu cakap mesti jalan minggu depan juga  (25/10/2010)…..tapi dia plak yang tadak kat sekolah…..nanti bila aku dah print out tu jadual exam takut plak dia yg bising………….besok ada plak yang pi mesyuarat dan taklimat kat Pejabat Pejabat Pelajaran Daerah……….

Ahhhhhhhhhhhhh…..pedulilah ngan dorang tu buat ajelah next week sapa suruh dorang tu smua……

No comments:

Post a Comment