Apr 17, 2009

Gambar D90 & my PhotoGraphy Accessory family

Untuk makluman semua kengkawan.....nie lah gambar D90 yang baru bini aku hadiahkan sempena birthday aku yang ke 32 pada 10 April yang lalu......bini aku beli pada 08 April......sebelum nie aku ada post tentang hal nie gak....tapi tak dapat post sekali ngan gambar....ha....nie dia gambar gear a.k.a weapon aku..... sebenarnya memang target aku nak upgrade pi D90......tapi taklah secepat ini...... pada 13 & 14 April lalu IPGM kampus Keningau menganjurkan satu Kursus Digital Photography......... memandangkan............... D60 aku belum lagi kembali dari pusat Nikon di KL..............aku pinjam dari Ernest ( kawan ) gearnya....tapi bini aku bising.....barang orang katanya........last2 dia cakap dia nak belikan aku sempena birthday aku............akupun............. bagaikan orang mengantuk di sorongkan bantal....ON terus........... lens aku dah ada dua dah..... satu lens standard kit D60 =Nikon 18 - 55mm VR yang kedua aku beli awal tahun ini..... Tamron 18 -200 mm.........jadik tadak masalah lah ngan lens..... bini aku beli D90 body ja......aku dapat RM3100.00 kat kedai CPL@ KK Plaza..... pabila aku punya D60 sihat dah nanti............. aku dah ada 2 set Nikon D-SLR; satu D60 ngan 18-55mm (standard lens kit) & D90 ngan 18-200mm dan tak lupa juga...... Canon Powershot S5 iS.....
Yang bawah ni.....koleksi aksesori digital fotografi aku....... Tamron 18 - 200mm Canon Powershot S5 is Nikon D60 & standard lens kit (18 -55 mm) dan terkini.....Nikon D90
Semua kotak di atas dengan nilai RM7260.00 belum masuk yang lain; Polariser,UV filter and Energizer Rechargeble battery...

1 comment:

  1. wahhh...jeles nya...i'm going to buy myself D60 soon...sdah dapt green light dari hubby ku :)

    ReplyDelete